Οι μαθητές του πρώτου γυμνασίου δίπλα στο συμβουλευτικό κέντρο γυναικών θυμάτων βίας

Οι μαθητές του Πρώτου Γυμνασίου Αλεξανδρούπολης προχώρησαν σε μία συγκινητική κίνηση την Δευτέρα το Πρωί δίνοντας ένα φάκελο με χρήματα, που μάζεψαν οι ίδιοι μαθητές μέσα από δράσεις που έκαναν στην εκπαιδευτική χρονιά που κλείνει, στον αντιδήμαρχο κοινωνικής αλληλεγγύης του δήμου Αλεξανδρούπολης. Τα χρήματα θα διατεθούν στο Συμβουλευτικό Κέντρο Γυναικών Θυμάτων Βίας του δήμου Αλεξανδρούπολης αλλά και στο καταφύγιο αδεσπότων του Δήμου Αλεξανδρούπολης μετά από απόφαση του μαθητικού συλλόγου.

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Monday, June 15, 2026

Latest Articles