Οικονομικοί και εμπορικοί εκπρόσωποι από 22 ξένα κράτη ήρθαν στην πρωτεύουσα του Έβρου

Οικονομικούς και εμπορικούς εκπροσώπους από 22 ξένα κράτη υποδέχθηκε κλιμάκιο υπό τον περιφερειάρχη Χριστόδουλο Τοψίδη στο νομαρχείο της Αλεξανδρούπολης την Πέμπτη. Οι τριήμερες επαφές γίνονται στο πλαίσιο προγραμματισμένων δράσεων της περιφέρειας και έχουν ως στόχο την ενίσχυση της εξωστρέφειας.

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Monday, June 15, 2026

Latest Articles