Στάση εργασίας των δημοτικών υπαλλήλων την Παρασκευή 30 Μαΐου

Την πραγματοποίηση στάσης εργασίας την Παρασκευή 30 Μαΐου 2025, από τις 12:00 το μεσημέρι μέχρι τη λήξη του ωραρίου, καθώς επίσης και την αποχή των εργαζομένων Καθαριότητας από την υπερωριακή εργασία, από το Σάββατο 31 Μαΐου 2025 και για τα επόμενα Σαββατοκύριακα, αποφάσισε ο Σύλλογος Εργαζομένων του Δήμου Αλεξανδρούπολης. Οι εργαζόμενοι καταγγέλλουν τη Δημοτική Αρχή Αλεξανδρούπολης για υπονόμευση των υπηρεσιών του Δήμου “με εμφανή σκοπό την μετέπειτα ιδιωτικοποίηση τους”.

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Thursday, June 25, 2026

Latest Articles