Συνεδρίασε το Τοπικό Συντονιστικό Όργανο Πολιτικής Προστασίας του δήμου Αλεξανδρούπολης

Συνεδρίασε το πρωί της Τετάρτης, το Τοπικό Συντονιστικό Όργανο Πολιτικής Προστασίας του δήμου Αλεξανδρούπολης με σκοπό την καλύτερη δυνατή προετοιμασία για την αντιμετώπιση κινδύνων από την εκδήλωση δασικών πυρκαγιών εντός του έτους 2025.Η σύσκεψη είχε σκοπό την εξέταση της πορείας υλοποίησης μέτρων και δράσεων από του εμπλεκόμενους φορείς.

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Thursday, June 11, 2026

Latest Articles