Στην Οδησσό πραγματοποιήθηκε η 4η σύνοδος κορυφής Ουκρανίας – Νοτιοανατολικής Ευρώπης

Στην Οδησσό βρίσκεται ο πρωθυπουργός, Κυριάκος Μητσοτάκης, όπου συμμετέχει, κατόπιν πρόσκλησης του Προέδρου της Ουκρανίας Βολοντιμίρ Ζελένσκι, στην 4η Σύνοδο Κορυφής Ουκρανίας-Νοτιοανατολικής Ευρώπης. Κυβερνητικές πηγές υπενθυμίζουν ότι ο Έλληνας πρωθυπουργός είχε επισκεφθεί την Οδησσό το Μάρτιο του 2024 και σημειώνουν ότι η συγκεκριμένη πόλη έχει ιδιαίτερο ιστορικό και συναισθηματικό βάρος για την Ελλάδα, καθώς πρόκειται για ένα από τα σημαντικότερα κέντρα της ελληνικής παιδείας της Διασποράς και έδρα της Φιλικής Εταιρείας.

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Saturday, June 27, 2026

Latest Articles