Ένα εντυπωσιακό κονσέρτο από την Ορχήστρα Δωματίου Αλεξανδρούπολης στην “Αυλή της Αρσινόης”

Την Παρασκευή 18 Ιουλίου στην αυλή της Αρσινόης, στην Παλαιόπολη Σαμοθράκης στους πρόποδες του όρους Σάος, πραγματοποιήθηκε μία ξεχωριστή βραδιά κλασικής μουσικής. Σε ένα μικρό αλλά ευγενές αμφιθέατρο, πλήρως εναρμονισμένο με τη φύση και αφιερωμένο στη βασίλισσα της Αιγύπτου και της Θράκης, Αρσινόη, καταξιωμένοι Έλληνες σολίστες της “Ορχήστρας Δωματίου Αλεξανδρούπολης” πραγματοποίησαν ένα μοναδικό κονσέρτο.

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Monday, June 15, 2026

Latest Articles