Ενεργειακή σύνδεση Αλεξανδρούπολης – Οδησσού στα σχέδια του Κυριάκου Μητσοτάκη

Στους στενούς δεσμούς της Ελλάδας με την Ουκρανία και την Οδησσό έδωσε έμφαση ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης, κατά τη διάρκεια της ομιλίας του στη Διάσκεψη για την Ανοικοδόμηση της Ουκρανίας που διεξάγεται στη Ρώμη. Ο Πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης ανέφερε ότι υπάρχει ένα όραμα για δημιουργία ενός διαδρόμου μεταφοράς ενέργειας μεταξύ Αλεξανδρούπολης και Οδησσού.

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Thursday, June 25, 2026

Latest Articles