Η “Χρυσή” Εθνική ομάδα Πόλο γυναικών επισκέφτηκε τον Πρωθυπουργό στο Μέγαρο Μαξίμου

Ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης και η σύζυγός του υποδέχτηκαν την περασμένη Παρασκευή, στο Μέγαρο Μαξίμου, την εθνική ομάδα πόλο γυναικών, η οποία πριν λίγες ημέρες κατέκτησε το χρυσό μετάλλιο στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα στη Σιγκαπούρη. Ο πρωθυπουργός είχε την ευκαιρία να συζητήσει με τις διεθνείς αθλήτριες και τους προπονητές τους την πορεία και τις προοπτικές του ελληνικού πόλο, ενώ εξετάστηκαν τρόποι στήριξης του αθλήματος και των εθνικών ομάδων.

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Wednesday, June 24, 2026

Latest Articles