Καλοκαιρινή ορκομωσία των απόφοιτων της Ιατρικής του ΔΠΘ για το 2025

Σε μία συγκινητική τελετή που πραγματοποιήθηκε στο κατάμεστο από κόσμο Πνευματικό Κέντρο της Μητρόπολης Αλεξανδρούπολης ορκίστηκαν οι απόφοιτοι της Ιατρικής Σχολής του ΔΠΘ, παρουσία τοπικών αρχών και των οικογενειών τους. Οι νέοι γιατροί ξεκινούν με τα καλύτερα εφόδια την σταδιοδρομία τους στην ιατρική επιστήμη.

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Thursday, June 25, 2026

Latest Articles