Λειψυδρία στον Έβρο: Έτοιμοι να κλείσουν το τελωνείο Ορμένιου οι αγρότες του βορείου Έβρου

Το τελωνείο Ορμενίου θα κλείσουν οι αγρότες την Κυριακή , διαμαρτυρόμενοι για τη λειψυδρία αν μέχρι τότε δεν υπάρξει ικανοποιητική ροή υδάτων στον Άρδα. Αυτό αποφασίστηκε στη σύσκεψη της Πέμπτης που πραγματοποιήθηκε στην Ορεστιάδα, μετά από πρόσκληση του ΓΟΕΒ και των ΤΟΕΒ της περιοχής. Οι εκπρόσωποι των αγροτών τόνισαν ότι θέλουν την υποστήριξη όλων των τοπικών φορέων και έγινε φανερό ότι η ανησυχία πλέον έγινε οργή για το πρόβλημα λειψυδρίας που συνεχίζεται.

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Thursday, June 25, 2026

Latest Articles