Νέος γραμματέας της αποκεντρωμένης διοίκησης Α.Μ.Θ. ορκίστηκε ο Δημήτρης Γαλαμάτης

Γραμματέας της Αποκεντρωμένης Διοίκησης Μακεδονίας- Θράκης ορκίστηκε ο Δημήτρης Γαλαμάτης, μέχρι πρότινος γραμματέας Επικοινωνίας και Ενημέρωσης. Σε ανάρτησή του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ο κ. Γαλαμάτης εκφράζει τις ευχαριστίες του στον πρωθυπουργό για την εμπιστοσύνη στο πρόσωπό του.

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Thursday, June 25, 2026

Latest Articles