Ο Δήμαρχος Αλεξανδρούπολης καλεί τον υπουργό κλιματικής αλλαγής στον Έβρο λόγω λειψυδρίας

Με κατεπείγουσα επιστολή προς τον Υφυπουργό Κλιματικής Κρίσης και Πολιτικής Προστασίας και Πρόεδρο της Επιτροπής «ΕΒΡΟΣ ΜΕΤΑ», κ. Χρήστο Κατσαφάδο, ο Δήμαρχος Αλεξανδρούπολης, Ιωάννης Ζαμπούκης, ζητά την άμεση πραγματοποίηση συνάντησης στην Αλεξανδρούπολη, προκειμένου να αντιμετωπιστεί η δραματική κατάσταση που επικρατεί στη νότια πεδινή ζώνη του Έβρου. Η παρατεταμένη λειψυδρία, η πτώση της στάθμης του ποταμού Έβρου και η αδυναμία λειτουργίας των αρδευτικών συστημάτων έχουν οδηγήσει σε οριακή κρίση την αγροτική παραγωγή.

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Saturday, June 27, 2026

Latest Articles