Οι ιδιοκτήτες των κτιρίων πρέπει να ελέγξουν τις σωληνώσεις πριν την τοποθέτηση ψηφιακών υδρομέτρων

Στο πλαίσιο εκσυγχρονισμού των δικτύων ύδρευσης και των παρεχόμενων υπηρεσιών προς τους πολίτες, η ΔΕΥΑ Αλεξανδρούπολης προχωρά στην αντικατάσταση συμβατικών υδρομέτρων με ψηφιακά που διαθέτουν ενσωματωμένη διάταξη μετάδοσης δεδομένων. Με την τοποθέτηση των νέων μετρητών, είναι πλέον δυνατή η καταμέτρηση της πραγματικής κατανάλωση, γεγονός που, μεταξύ άλλων, θα επιφέρει και κοινωνική δικαιοσύνη με τον κάθε πολίτη να πληρώνει το νερό που πραγματικά καταναλώνει.

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Thursday, June 25, 2026

Latest Articles