Περιφέρεια ΑΜ-Θ: 10 νέες Τοπικές Μονάδες Υγείας και αναβάθμιση των Κέντρων Υγείας

Η Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης ιδρύει 10 νέες Τοπικές Μονάδες Υγείας και αναβαθμίζει τον εξοπλισμό σε Κέντρα Υγείας και Περιφερειακά Ιατρεία. Οι παρεμβάσεις, συνολικού ύψους άνω των 6,7 εκατ. ευρώ, συγχρηματοδοτούνται από το πρόγραμμα «Ανατολική Μακεδονία, Θράκη 2021-2027» και την Ευρωπαϊκή Ένωση. Στόχος είναι η ενίσχυση της πρωτοβάθμιας φροντίδας και η βελτίωση των υπηρεσιών υγείας για τους πολίτες σε όλες τις Περιφερειακές Ενότητες.

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Thursday, June 25, 2026

Latest Articles