Σε κλίμα συγκίνησης η τελετή αποφοίτησης στο σχολείο δεύτερης ευκαιρίας

Σε κλίμα συγκίνησης, χαράς και αισιοδοξίας εξελίχθηκε για μια ακόμη χρονιά, η τελετή αποφοίτησης στο Σχολείο Δεύτερης Ευκαιρίας στις Σάπες. Οι αποφοιτήσαντες, ενήλικες, εργαζόμενοι, με οικογένεια και υποχρεώσεις οι περισσότεροι, μετά από 2 χρόνια σπουδών κατέκτησαν τον απολυτήριο τίτλο του Γυμνασίου και με νέες γνωστικές και κοινωνικές δεξιότητες, ανοίγουν τα φτερά τους στη Λυκειακή και δια βίου εκπαίδευση.

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Monday, June 15, 2026

Latest Articles