Συναυλία κατά των χρυσωρυχείων διοργάνωσε η Διανομαρχιακή Επιτροπή Έβρου – Ροδόπης

Συναυλία αφιερωμένη στο περιβάλλον διοργανώθηκε από την Διανομαρχιακή Επιτροπή Έβρου Ροδόπης Κατά των Χρυσωρυχείων την Κυριακή 27 Ιουλίου στην Αλεξανδρούπολη στην περιοχή του Αγίου Ευπλου. Περισσότεροι από 10 μουσικοί της Θράκης προσέφεραν αφιλοκερδώς την τέχνη τους, σε μια μουσική βραδιά στην Αλεξανδρούπολη.

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Wednesday, June 24, 2026

Latest Articles