Ξεκίνησαν οι εργασίες αποκατάστασης του παλιού κολυμβητηρίου

Όσα είχαν απομείνει από το παλιό κολυμβητήριο της Αλεξανδρούπολης, δηλαδή κερκίδες και κάποιες αίθουσες, άρχισαν ήδη να κατεδαφίζονται. Οι εργασίες αυτές γίνονται στο πλαίσιο του σχεδιασμού του Δήμου για διαμόρφωση του χώρου με στόχο την εξυπηρέτηση των κατοίκων της περιοχής αλλά και των επισκεπτών των αθλητικών εγκατάστασεων που βρίσκονται στην περιοχή.

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Wednesday, June 24, 2026

Latest Articles