Υπάρχει επάρκεια νερού για τους καταναλωτές σύμφωνα με τη ΔΕΥΑΑ

Οι περιορισμένες βροχοπτώσεις στην χώρα τα τελευταία χρόνια και η άνοδος της θερμοκρασίας, έχουν δημιουργήσει πρόβλημα στην επάρκεια νερού ειδικά τους θερινούς μήνες σε διάφορες περιοχές της Ελλάδας. Στην Αλεξανδρούπολη σύμφωνα με τον πρόεδρο της ΔΕΥΑΑ Χαράλαμπο Μιχαηλίδη οι ήπιες βροχοπτώσεις του χειμώνα έχουν βοηθήσει στην κάλυψη των αναγκών του δήμου όμως κάλεσε όλους τους κατοίκους να χρησιμοποιούν το νερό με σεβασμό στο περιβάλλον.

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Wednesday, June 24, 2026

Latest Articles