24 σχολικές μονάδες του Δήμου Αλεξανδρούπολης θα αναβαθμιστούν ενεργειακά

Εγκρίθηκε η προγραμματική σύμβαση μεταξύ του Υπουργείου Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών και του Δήμου Αλεξανδρούπολης, για την παροχή υπηρεσιών ωρίμανσης της Ενεργειακής Αναβάθμισης 24 σχολικών κτιρίων του Δήμου Αλεξανδρούπολης. Τελικός στόχος, με την ολοκλήρωση του κυρίως έργου, είναι να γίνει αναβάθμιση της ενεργειακής απόδοσης των σχολικών κτιρίων.

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Thursday, June 25, 2026

Latest Articles