Ορκίστηκαν εκ νέου ο διοικητής και υποδιοικητής του Πανεπιστημιακού Γενικού Νοσοκομείου Αλεξ/πολης

Με την ορκωμοσία και την υπογραφή της πρόσληψης τους στην έδρα της 4ης ΥΠΕ, ανέλαβαν και τυπικά τα καθήκοντα τους για άλλα 4 χρόνια, ως Διοικητής και Αναπληρωτής Διοικητής του Πανεπιστημιακού Γενικού Νοσοκομείου Αλεξανδρούπολης οι Βαγγέλης Ρούφος και Κώστας Γκοτσίδης. Η ορκωμοσία έγινε παρουσία του Διοικητή της 4ης ΥΠΕ Παναγιώτη Μποζατζίδη και των δύο Υποδιοικητών της Ιωάννη Ανδρίτσου και Αλεξάνδρας Τιτοπούλου.

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Wednesday, June 24, 2026

Latest Articles