Πανηγυρίζει το μοναστήρι της «Παναγίας του Έβρου» στη Μάκρη

Το Σάββατο 23 Αυγούστου η Εκκλησία μας εορτάζει την Απόδοση της Εορτής της Κοιμήσεως της Θεοτόκου και στη Μητρόπολη Αλεξανδρούπολης πανηγυρίζει το μοναστήρι της «Παναγίας του Έβρου», στη Μάκρη. Η Ιερά Μητρόπολη Αλεξανδρουπόλεως, Τραϊανουπόλεως και Σαμοθράκης, καλεί όλους τους πιστούς να παρεβρεθούν στο μοναστήρι της «Παναγίας του Έβρου».

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Wednesday, June 24, 2026

Latest Articles