Σε έξαρση ο Ιός του Δυτικού Νείλου

Συναγερμός έχει σημάνει στις υγειονομικές Αρχές της Χώρας μας , μετά από δυο θανάτους από τον ιό του Δυτικού Νείλου. Οι δύο ασθενείς που κατέληξαν ήταν ηλικίας άνω των 78 ετών και παρουσίασαν σοβαρές εκδηλώσεις από το κεντρικό νευρικό σύστημα. Τρία περιστατικά έχουν καταγραφεί ως τώρα σε Αλεξανδρούπολη και Διδυμότειχο.

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Monday, June 22, 2026

Latest Articles