Δύο ανήλικα κορίτσια συνελήφθησαν στην Ορεστιάδα για κλοπές με την μέθοδο του “εναγκαλισμού”

Δύο ανήλικα κορίτσια συνελήφθησαν το βράδυ της Κυριακής στην Ορεστιάδα, γιατί χρησιμοποιούσαν την μέθοδο του “εναγκαλισμού”, προκειμένου να κλέψουν κοσμήματα. Σύμφωνα με αυτή τη μέθοδο, ο δράστης αγκαλιάζει το θύμα και προσπαθεί έτσι να αφαιρέσει αλυσίδα από τον λαιμό του.

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Sunday, June 28, 2026

Latest Articles