Νέος κανονισμός για εκσκαφές σε δημόσιους χώρους με βαριά πρόστιμα στους παραβάτες

Ο Δήμος Αλεξανδρούπολης αποκτά για πρώτη φορά Κανονισμό που ρυθμίζει τις εκσκαφές και τις τομές σε δρόμους και κοινόχρηστους χώρους. Το νέο πλαίσιο θεσπίζει αυστηρούς όρους, άδειες και πρόστιμα, με στόχο την προστασία των υποδομών και την ασφάλεια των πολιτών.

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Sunday, June 28, 2026

Latest Articles