Πρωτοβουλία της Ένωσης Αστυνομικών Ορεστιάδος για τα ανείσπρακτα πρόστιμα από παραβάσεις αλλοδαπών

Στο πλαίσιο των πρωτοβουλιών που αναλαμβάνει για την ανάδειξη και επίλυση χρόνιων προβλημάτων που επηρεάζουν τη λειτουργία των αστυνομικών υπηρεσιών, η Συνδικαλιστική Ένωση Αστυνομικών Υπαλλήλων Ορεστιάδας, πραγματοποίησε συνάντηση με τον Υφυπουργό Ψηφιακής Διακυβέρνησης, Χρήστο Δερμεντζόπουλο. Αντικείμενο της συζήτησης αποτέλεσε το μείζον ζήτημα των ανείσπρακτων βεβαιωμένων τροχονομικών παραβάσεων από αλλοδαπούς οδηγούς, το οποίο προκαλεί σοβαρές επιπτώσεις τόσο στη λειτουργικότητα των υπηρεσιών, όσο και στη διαφάνεια της διαδικασίας επιβολής και είσπραξης προστίμων.

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Thursday, June 25, 2026

Latest Articles