Άμεσα εκκενώθηκαν οι σχολικές μονάδες στην Ξάνθη κατά την διάρκεια του σεισμού το πρωί της Τετάρτης

Άμεσα εκκενώθηκαν οι σχολικές μονάδες στον σεισμό που έπληξε το πρωί της Τετάρτης 5 Νοεμβρίου την περιοχή της Ξάνθης. Η διευθύντρια πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης του νομού Ξάνθης ευχαρίστησε με δήλωση της όλους τους εκπαιδευτικούς για την άμεση ενεργοποίηση τους με βάση το σχέδιο της κάθε σχολικής μονάδας για την προστασία των μαθητών από τους σεισμούς.

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Sunday, June 7, 2026

Latest Articles