Προκηρύχθηκε διαγωνισμός για την ανακαίνιση του κτιρίου βιολογικών στο πρώην νοσοκομείο

Η Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης προκήρυξε διαγωνισμό για την ανάδειξη αναδόχου για το έργο “Ανακαίνιση – Αναβάθμιση του Τμήματος Βιολογικών του κτιριακού συγκροτήματος του πρώην Νοσοκομείου Αλεξανδρούπολης”. Ο αντιπεριφερειάρχης Έβρου εξέφρασε την ικανοποίηση του για αυτή την εξέλιξη καθώς με το τέλος των εργασιών οι υπηρεσίες της περιφέρειας θα μεταφερθούν στο νέο ανακαινισμένο κτίριο.

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Wednesday, June 24, 2026

Latest Articles