Ξαναγέμισε σκουπίδια το ρέμα Ειρήνης στην Αλεξανδρούπολη

Το ρέμα Ειρήνης στην Αλεξανδρούπολη συνεχίζει και αντιμετωπίζει ένα σοβαρό πρόβλημα με σκουπίδια και μπάζα, παρά τις προσπάθειες του δήμου να το διατηρήσει καθαρό. Η περιοχή φαίνεται να γίνεται χώρος παράνομης απόρριψης απορριμμάτων, με αποτέλεσμα να επηρεάζεται η αισθητική και η υγεία του περιβάλλοντος.

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Thursday, June 11, 2026

Latest Articles