Αγρότες πέταξαν βαμβάκι, κοπριά και άχυρα στο γραφείο του Ε. Στυλιανίδη στην Κομοτηνή

Σε αιφνιδιαστική κινητοποίηση προχώρησαν το πρωί της Δευτέρας αγρότες από το μπλόκο της Κομοτηνής, μεταφέροντας τη διαμαρτυρία τους στο κέντρο της πόλης. Οι παραγωγοί έριξαν άχυρα, βαμβάκι, σιτάρι και κοπριά στην είσοδο πολυκατοικίας και στον διάδρομο έξω από το γραφείο του βουλευτή Ροδόπης της Νέας Δημοκρατίας, Ευριπίδη Στυλιανίδη, στέλνοντας σαφές μήνυμα κλιμάκωσης.

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Tuesday, June 23, 2026

Latest Articles