Ασφαλή στο ΠΓΝΑ τα δίδυμα αδέρφια του 3χρονου που πέθανε από ασιτία

Τα δίδυμα αδερφάκια του τρίχρονου παιδιού που πέθανε πρόσφατα από ασιτία στην Αλεξανδρούπολη βρίσκονται σε καλή κατάσταση και φιλοξενούνται στο παιδιατρικό τμήμα του νοσοκομείου της πόλης. Οι κοινωνικές υπηρεσίες έχουν αναλάβει την ευθύνη για την περίθαλψη και την προστασία των παιδιών, και αναμένεται να διεξάγουν έρευνα για το οικογενειακό περιβάλλον από το οποίο προέρχονται.

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Tuesday, June 23, 2026

Latest Articles