Επίδομα 300€ για στέγαση ή σίτιση έως 10 γιατρών του νοσοκομείου Ξάνθης

Το Περιφερειακό Συμβούλιο ΑΜΘ ενέκρινε επίδομα 300 € για στέγαση ή σίτιση έως 10 γιατρών ετησίως, με στόχο την ενίσχυση της στελέχωσης του Γενικού Νοσοκομείου Ξάνθης. Το μέτρο αφορά επικουρικούς, ειδικευόμενους και νεοδιορισμένους γιατρούς, ενώ στη συνεδρίαση εκφράστηκαν προτάσεις για αύξηση του ποσού και επέκταση της δράσης και σε άλλα νοσοκομεία της Περιφέρειας.

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Wednesday, June 24, 2026

Latest Articles