Οι νέοι γιατροί των νοσοκομείων Δράμας, Ξάνθης, Κομοτηνής & Διδυμοτείχου θα λαμβάνουν επιπλέον 300€

Η Διοίκηση της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης, προχώρησε σε μια ουσιαστική ενέργεια στήριξης των Νοσοκομείων Δράμας, Ξάνθης, Κομοτηνής και Διδυμοτείχου. Η περιφέρεια πήρε την απόφαση παροχής οικονομικής επιδότησης σε ιατρούς που στελεχώνουν ή πρόκειται να στελεχώσουν τα παραπάνω Νοσοκομεία. Η επιδότηση ανέρχεται στα 300 ευρώ μηνιαίως, για χρονικό διάστημα 2 ετών, ενώ δύνανται να επιδοτούνται έως και 10 ιατροί ετησίως.

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Sunday, June 7, 2026

Latest Articles