Την Τρίτη 16 Δεκεμβρίου οι δήμοι σε όλη την χώρα θα παραμείνουν κλειστοί

Tην προκήρυξη 24ωρης Πανελλαδικής Απεργίας για την Τρίτη16 Δεκεμβρίου 2025 αποφάσισε η Εκτελεστική Επιτροπή της Π.Ο.Ε.-Ο.Τ.Α. με κυρίαρχο αίτημα «την αξιοπρεπή διαβίωση των εργαζομένων και την προάσπιση του Δημόσιου και Κοινωνικού χαρακτήρα του θεσμού της Τοπικής Αυτοδιοίκησης».Υπενθυμίζεται ότι η ΚΕΔΕ έχει ήδη ανακοινώσει πως οι δήμοι θα παραμείνουν κλειστοί την ίδια ημέρα, ενώ έχει προγραμματιστεί συγκέντρωση διαμαρτυρίας έξω από τη Βουλή στις 12:00.

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Saturday, June 6, 2026

Latest Articles