Ανοιχτά για το κοινό τα κοιμητήρια της Αλεξανδρούπολης

Μετά τις καταστροφικές επιπτώσεις του ακραίου ανέμου που έπληξε την Αλεξανδρούπολη, τα κοιμητήρια της πόλης άνοιξαν ξανά για το κοινό μετά την ολοκλήρωση των απαραίτητων εργασιών. Ο Δήμος Αλεξανδρούπολης έκοψε συνολικά 30 δέντρα από τα δύο μεγάλα κοιμητήρια της περιοχής και η ξυλεία αυτή θα δοθεί σε συμπολίτες μας που την έχουν ανάγκη.

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Thursday, June 25, 2026

Latest Articles