Απαλλοτριώσεις ακινήτων στον Δήμο Διδυμοτείχου φέρνει η αναβάθμιση του σιδηρόδρομου

Θα πραγματοποιηθεί το αμέσως προσεχές διάστημα απαλλοτρίωση ακινήτων στον δήμο Διδυμοτείχου για τις ανάγκες του σιδηροδρόμου. Η διαδικασία αυτή αποσκοπεί στην αναβάθμιση της υφιστάμενης σιδηροδρομικής γραμμής “Αλεξανδρούπολη – Ορμένιο”. Αναλυτικά τα ονόματα των ιδιοκτητών θα είναι δημοσιευμένα στην εφημερίδα “ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΘΡΑΚΗ”, της Τετάρτης 28 Ιανουαρίου.

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Sunday, June 28, 2026

Latest Articles