Από την αρχή η διαδικασία μίσθωσης για το πάρκινγκ πίσω από τον ΟΣΕ

Επανεκκινείται η προσπάθεια του Δήμου Αλεξανδρούπολης για τη δημιουργία χώρου στάθμευσης πίσω από τον σιδηροδρομικό σταθμό. Μετά τον εντοπισμό ζητήματος νομιμότητας στην αρχική διαδικασία, ο Δήμος προχωρά εκ νέου σε πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος, με στόχο να δοθεί λύση στο χρόνιο πρόβλημα του πάρκινγκ στο κέντρο της πόλης.

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Thursday, June 25, 2026

Latest Articles