Εντός Φεβρουαρίου η συνάντηση Μητσοτάκη Ερντογάν

Οριστικοποιείται σύμφωνα με ανώτατη διπλωματική πηγή η σύγκληση του Ανώτατου Συμβουλίου Συνεργασίας Ελλάδας–Τουρκίας στην Άγκυρα έως τα μέσα Φεβρουαρίου, με στόχο τη διατήρηση ανοιχτών διαύλων επικοινωνίας, την αποφυγή εντάσεων και την προώθηση της θετικής ατζέντας, χωρίς όμως συζήτηση θεμάτων κυριαρχίας.

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Saturday, June 27, 2026

Latest Articles