Επίθεση σε χειριστή μηχανημάτων του νοσοκομείου Αλεξανδρούπολης

Στο Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο Αλεξανδρούπολης καταγράφηκε το βράδυ του Σαββάτου περιστατικό έντασης, όταν μητέρα επιτέθηκε σε τεχνολόγο, λόγω καθυστέρησης στην εξέταση του παιδιού της. Το γεγονός αναδεικνύει για ακόμη μια φορά τις δύσκολες συνθήκες λειτουργίας του ΕΣΥ.

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Monday, June 29, 2026

Latest Articles