Η συνάντηση του Πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη με εκπροσώπους των αγροτών

Στο Μέγαρο Μαξίμου πραγματοποιήθηκε το πρωί της 19ης Ιανουαρίου η συνάντηση του Πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη με εκπροσώπους των αγροτών. Στη σύσκεψη συμμετείχε 25μελής αντιπροσωπεία, η οποία κατέθεσε 14 αιτήματα.

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Thursday, June 25, 2026

Latest Articles