Με λαμπρότητα γιορτάστηκε η μνήμη των Τριών Ιεραρχών στο μοναστήρι της Μάκρης

Την Παρασκευή 30 Ιανουαρίου η Εκκλησία μας γιόρτασε τη μνήμη των Αγίων Τριών Ιεραρχών, Βασιλείου του Μεγάλου, Γρηγορίου του Θεολόγου και Ιωάννου του Χρυσοστόμου. Στην Αλεξανδρούπολη ο κεντρικός εορτασμός πραγματοποιήθηκε, παρουσία μαθητών και εκπαιδευτικών στον Ιερό Ναό των Τριών Ιεραρχών στο μοναστήρι της Μάκρης.

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Sunday, June 28, 2026

Latest Articles