Οι πρόσκοποι της Αλεξανδρούπολης θέλουν να “υιοθετήσουν” το πάρκο στην Αργώ μετά τον ανεμοστρόβιλο

Στην εφημερίδα «ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΘΡΑΚΗ» μίλησε ο Πασχάλης Σταμπουλίδης, Έφορος Δημοσίων Σχέσεων & Επικοινωνίας Προσκόπων Α.Μ.Θ. αναφορικά με την πρόταση υιοθέτησης του Πάρκου στην Αργώ Αλεξ/πολης που κατέθεσαν οι Πρόσκοποι μετά την καταστροφή του από τον ανεμοστρόβιλο που έπληξε την πόλη το απόγευμα του Σαββάτου, 10 Ιανουαρίου 2026.

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Sunday, June 28, 2026

Latest Articles