25 Φεβρουαρίου ο Κ. Μητσοτάκης θα παραστεί ως κεντρικός ομιλητής στο περιφερειακό προσυνέδριο της ΝΔ

Στην Αλεξανδρούπολη αναμένεται να βρεθεί την Τετάρτη 25 Φεβρουαρίου ο Κυριάκος Μητσοτάκης, στο πλαίσιο του 16ου συνεδρίου της Νέας Δημοκρατίας. Το προσυνέδριο, με τίτλο «Ασφαλής Ελλάδα», θα πραγματοποιηθεί στην Αλεξανδρούπολη, όπως γνωστοποιήθηκε και επίσημα, με τον Πρωθυπουργό και Πρόεδρο της Νέας Δημοκρατίας να απευθύνει ομιλία με έμφαση πιθανότατα σε ζητήματα ασφάλειας, περιφερειακής ανάπτυξης και διασυνοριακής συνεργασίας.

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Thursday, June 25, 2026

Latest Articles