Δωρεά οργάνων από εγκεφαλικά νεκρό ασθενή στο νοσοκομείο Αλεξανδρούπολης

Το Πανεπιστημιακό Γενικό Νοσοκομείο Αλεξανδρούπολης ανακοίνωσε την επιτυχή ολοκλήρωση δωρεάς οργάνων και ιστών, μετά από εγκεφαλικό θάνατο ασθενούς, κατόπιν συναίνεσης της οικογένειάς του. Η διαδικασία πραγματοποιήθηκε με άρτιο συντονισμό ιατρικών ομάδων, τη συμβολή του ΕΚΑΒ και του Ελληνικού Οργανισμού Μεταμοσχεύσεων, προσφέροντας νέα ελπίδα ζωής σε ασθενείς που ανέμεναν μεταμόσχευση.

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Sunday, June 28, 2026

Latest Articles