Δύο νεκροί παράτυποι μετανάστες στον Έβρο λόγω υποθερμίας

Δύο μετανάστες έχασαν τη ζωή τους στην περιοχή της Νέας Βύσσας στον Έβρο, προσπαθώντας να διασχίσουν τον ποταμό ξημερώματα Κυριακής. Αιτία του θανάτου ήταν η υποθερμία.

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Sunday, June 28, 2026

Latest Articles