Εξάρθρωση κυκλώματος που έκλεβε χαλκό από μετασχηματιστές του ΔΕΔΔΗΕ

Στην εξάρθρωση ομάδας που έκλεβε χαλκό από μετασχηματιστές της ΔΕΔΔΗΕ στη Ροδόπη προχώρησαν οι αστυνομικές αρχές. Τρεις άνδρες συνελήφθησαν μετά από καταδίωξη και ακινητοποίηση του οχήματός τους, ενώ οι έρευνες συνεχίζονται για να αποκαλυφθεί πλήρως το εύρος της δράσης τους.

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Monday, June 29, 2026

Latest Articles