Ο εορτασμός της Καθαράς Δευτέρας στα Λουτρά του Δήμου Αλεξανδρούπολης

Η Αλεξανδρούπολη γιόρτασε την Καθαρά Δευτέρα με παραδοσιακό τρόπο! Σε οικισμούς της πόλης, οι κάτοικοι μοιράστηκαν λαγάνα, φασολάδα και άφθονο κρασί, δημιουργώντας μια ατμόσφαιρα γιορτής και χαράς.

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Wednesday, June 24, 2026

Latest Articles