Συνεχίζεται η μάχη με τις πλημμύρες στον Έβρο – Σήμα κινδύνου από τα Λάβαρα

Συνεχίζεται η μάχη με τα νερά στον Έβρο, με τα Λάβαρα να βρίσκονται στο επίκεντρο της αγωνίας και τις Αρχές να διατηρούν την περιοχή σε κατάσταση “Red Code”. Οι κάτοικοι έλαβαν το μήνυμα του 112 ξημερώματα της Τετάρτης προκειμένου να βρίσκονται σε ετοιμότητα λόγω υπερχείλισης των υδάτων του Έβρου.

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Wednesday, June 24, 2026

Latest Articles