Υπεγράφη η σύμβαση για την κατασκευή νέα μονάδας επεξεργασίας απορριμμάτων στην Καβάλα

Σε τροχιά υλοποίησης εισέρχεται η νέα πρότυπη Μονάδα Επεξεργασίας Αποβλήτων στην Καβάλα, μετά την οριστική υπογραφή της σύμβασης για την κατασκευή και λειτουργία της. Το περιβαλλοντικό αυτό έργο-σταθμός αποσκοπεί στην εξάλειψη της ταφής απορριμμάτων και στην εμπέδωση της κυκλικής οικονομίας για ολόκληρο τον δυτικό τομέα της Περιφέρειας.

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Sunday, June 28, 2026

Latest Articles