Η Νίκη Κεραμέως μαζί με την διοικήτρια της ΔΥΠΑ παρουσίασαν να νέα προγράμματα στην Αλεξανδρούπολη

Η Υπουργός Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης, Νίκη Κεραμέως, και η Διοικήτρια της Δημόσιας Υπηρεσίας Απασχόλησης, Γιάννα Χορμόβα, παρέθεσαν συνέντευξη Τύπου στο Επιμελητήριο Έβρου, με κεντρικό άξονα τα προγράμματα ενίσχυσης της απασχόλησης και την ενδυνάμωση των τοπικών κοινωνιών.

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Monday, June 22, 2026

Latest Articles