Η πρώτη γυναίκα μαέστρος στην Φιλαρμονική Αλεξ/πολης

Η αρχιμουσικός της Φιλαρμονικής του Δήμου Αλεξανδρούπολης και καθηγήτρια των Δημοτικών Ωδείων Αλεξανδρούπολης και Φερών, Βασιλική Χατζηβασιλειάδου, μίλησε στο «ΘΡΑΚΗ ΝΕΤ» για τη λειτουργία και την ιστορία της Φιλαρμονικής του Δήμου, ενώ αναφέρθηκε στα οφέλη που προσφέρει η συμμετοχή στη Φιλαρμονική για παιδιά και νέους.

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Monday, June 22, 2026

Latest Articles